עלות הייצוג הפלילי

כשזה מגיע נושא של בחירת עורך דין פלילי גם מחיר הוא אחד הדברים החשובים אותו לוקחים בחשבון, לא כל אחד יכול להרשות לעצמו לשלם שכר טרחה גבוה עבור ייצוג משפטי.

אבל ייצוג של עורך דין פלילי מדוייק ומסודר מונע קשיים רבים ושינויי חיים ממש להמשך.

לאחר מעל ל 25 שנות עבודה בעריכת דין פלילית בולט לעיין עד כמה דיוק ותכנון אסטרטגיים משנים את התמונה. לא חאת עורך הדין הפלילי הוא החלק אשר דואג להגעה לריאות נוספות, תוכינות טיפול ושיקום ועוד. כמובן יש את האירועים המשפטיים שם נחקרים עדים. חובה שיהיה ברור , חקירת עדים בנויה על תכונן ועבודה ניכרים מראש!

עורך דין פלילי מחיר

שיטות בהן נהוג לחשב מחיר שכר טרחת עורך דין

עבודה דורשת שכר.

קיימות מספק שיטות בהן

ש מספר שיטות לפיהן נוהגים עורכי דין לחשב את שכר הטרחה שלהם, מכיוון ולא מדובר על עבודה עם מחירון קבוע, כל עורך דין יכול לדרוש את המחיר שאותו הוא מעוניין לגבות עבור השירותים שלו.


עלות היצוג הפלילי – תשלום שעתי

יש מקרים בהם עורך דין גובה מחיר לפי שעת עבודה, אם לדוגמה אתם צריכים ייעוץ של עורך דין פלילי בתל אביב כאן מדובר בעיקר על אירוע ממוקד. לדוגמה הכנה לעימת או ליווי חקירה.

בנושא של הכנה לעימות במטרה, אין כמעט דרך בזמנים שאנו מקבלים מהמשטרה לפני העימות לבוא מוכינם לכול התרחישים. הכנה יכולה להיות של שעות ספורות או אף של ימים.

נושא דומה בנוי על עיון ולימוד של תיק בטרם מתן חוות דעת. או בייעוץ לעורכי דין אחרים המבקשים לבחון את התיק בעוד זוג עיניים.


עלות היצוג הפלילי – תשלום גלובלי

מרבית התיקים נקבעים בתעריף גלובאלי.

לאור העובדה שקשה עד בלתי אפשיר לדעת עד כמה התיק הפלילי יסתעף, יש מקרים בהם אנו בנוסף נקבע מחיר לסטייה מהגלובאליות. ,לדוגמה: מחיר עד ל 6 דיונים – וכל דיון נוסף יקבע עבורו סעכום נוסף.

הגורמים שקובעים את גובה התשלום לעורך דין פלילי.


מיתוג כדרך לחישוב עלות

כמו בכל תחום, גם בתחום עורכי הדין הפליליים בישראל ישנם רמות שונות בטיפול ובמחיר.

עורכי דין אשר נחשבים למובילים בתחום, עורכי דין וותיקים בעלי שם ומשרדים גדולים מאוד, אל מולם ניצבים עורכי דין בתחילת דרכם שרק סיימו את ההכשרה המקצועית שלהם ולכן הם יגבו מחירים נמוכים בהתאם.

יחד עם זאת חשוב לציין שאין זה מחייב כי עורך דין שנחשב למותג יהיה מסור באותה מידה כמו עורך דין בתחילת דרכו, ברוב המקרים משרד עורכי דין הגדולים ייתנו למתמחים שלהם לבצע את העבודה, זאת בכדי להכשיר אותם להתמודד עם תיקים מורכבים בעתיד.


וותק וניסיון

וותק וניסיון של עורך דין הם גורם בעל השפעה ישירה על המחיר אותו הוא יגבה, עורך דין בתחילת הדרך שרק רוצה לחדור לשוק ולהתחיל לעבוד בתחום, יהיה מוכן לעבוד במחירים יותר נמוכים, לעומת עורך דין וותיק שכבר צבר המלצות של לקוחות שמפנים אליו בכל סיטואציה מורכבת.


ניהול הוכחות במשפט פלילי

בשלב בו התיק מגיע למצב של "ניהול הוכחות" עבודותו של הסניגור הפלילי הופכת להיות גדולה ומורכבת יותר.

ככלל כאשר מייעצים לנחקר – חושבים ומנהלים בראש את ניכהול התיק.

כל עיצה וכל אמירה חושבות על סיום התיק.

עורך דין פלילי זול

כיצד משלמים לסניגור פלילי

התשלום ככלל בהעברות בנקאיות ושטרות התחייבות (צ'קים).

על מנת למנוע שאלות בדבר עלות הייצוג הפלילי – נחתם הסכם שכר טירחה לקביעת והבנה של הצדידם את נושא התשלומים.

זמין 24/7 דילוג לתוכן